Juhlavuosi ja näyttely ovat tuoneet meille paljon uusia vieraita. Olen erittäin tyytyväinen siihen, mitä olemme saaneet aikaan Pure Median porukan kanssa.
KALLE RÖNNI
Isäntä ja omistaja toisessa polvessa
Rönnvik Winery
Koronavirus hiljensi Suomen keväällä 2020. Rönnvikin viinitila halusi tukea kesäsesongin myyntiä vaikeasta tilanteesta huolimatta ja pyysi Pure Median tiimin avuksi. Suunnittelimme ja toteutimme tilalle Suomen ensimmäisen tilaviininäyttelyn, jossa kerrotaan juomien valmistamisesta ja paikan historiasta.
Näyttelyyn koottiin tarinoita ja esineitä, joiden avulla Rönnvikin vieraat pääsevät sukeltamaan viinitilan elämään. Näyttävässä kokonaisuudessa on mukana myös toiminnallisia osuuksia: kävijät pääsevät kokeilemaan separaattoria, hyppäämään vanhan traktorin istuimelle ja tanssittamaan kuohuviiniä.
Työn tulokset vahvistavat Rönnvikin vetovoimaa ja brändiä. Pelätystä koronakesästä tulikin menestys.
Pure Media auttoi jalostamaan Rönnvikin toiminnasta kiinnostavia sisältöjä ja esittelemään niitä medioille. Tilaviinien neljännesvuosisadan mittainen historia ja aitojen yrittäjien myönteinen asenne siivitti tiimin sekä valtakunnallisten että paikallisten medioiden uutiskynnyksen ylityksiin. Koronakesästä 2020 tuli menestys: myynti ei romahtanut vaan nousi edelliskesästä lähes 40 prosenttia.
Tutustu tarkemmin työhömme
Arvostan Pure Median tekemisessä erityisesti sitä, että homma kuin homma tehdään 110 prosentin pieteetillä. Se tuntuu asiakkaasta aina hyvältä. Näyttelystä tuli supersuperhyvä, ja se on saanut myös meidän oman väen ymmärtämään, miten hienoa työtä täällä tehdään.
JUHO RÖNNI
Omistaja toisessa polvessa
Rönnvik Winery
Lisää referenssejä
Yhteydet
Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!