Kasvu on toki tervetullutta, kun se tapahtuu hallitusti asiakkaiden mukana. Mutta meille se ei ole itseisarvo. Ennen kaikkea me halutaan olla hyvä kumppani nykyisille asiakkaille.
TOMMY LIND
Toimitusjohtaja
Tenimet
Tenimet
Sisältö Sosiaalisen median suunnitelma ja sisällöt
- Viestinnän strategia: missio, visio, arvot, äänensävy ja pääviestit
- Slogan
- Sisältöstrategia ja profiili: LinkedIn
- Postaukset ja LinkedIn-markkinointi
- Kilpailija-analyysi ja toimialan uutisseuranta
Ajankohta Syksy 2022–
Toimiala Metalliteollisuus
Ohutlevyalan kärkipajoihin kuuluva Tenimet halusi vahvistaa iskunkestävyyttään viestinnän avulla. Ajatus oli, että kun asiakkaat tuntevat Tenimetin paremmin, ne voivat sitoutua asiakkuuteen paremmin myös vaikeina aikoina. Sovimme, että pyrimme kohtuullisella panoksella koviin tuloksiin.
Tenimet halusi firmalle LinkedIn-kanavan, mutta omasta takaa ei löytynyt tekijöitä. Pure Media otti homman hoitaakseen ja syksyllä 2022 aloitettiin Pure Trust -kuukausipalvelu. Tavoitteena on parantaa tunnettuutta, tukea myyntiä ja vahvistaa työnantajamielikuvaa.
Tenimetin julkaisujen näkyvyys on kohonnut nollasta tuhansiin näyttöihin kuukaudessa, ja julkaisut ovat saavuttaneet tehokkaasti yhtiön myynnin kannalta tärkeimmät ostajat. Yhteistyömme tuloksena syntyi myös uusi slogan Terästä ilman tuskaa.
Kun asiakkaat tuntevat yhtiön ja sen ihmiset paremmin, suhde syvenee.
Lisää referenssejä
Yhteydet
Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!